Школярі: 6-12 років

Коли дитина йде перший раз до першого класу – це велике свято для родини. Для дитини – це початок нового життя в новому оточенні та з новими людьми. Однак, навчання у школі також вимагатиме від неї зосередженої праці – у тому числі, в складному та далекому від оптимального звуковому середовищі.

Школярі: 6-12 років

Коли дитина йде перший раз до першого класу – це велике свято для родини. Для дитини – це початок нового життя в новому оточенні та з новими людьми. Однак, навчання у школі також вимагатиме від неї зосередженої праці – у тому числі, в складному та далекому від оптимального звуковому середовищі.

Друзі, навчання та оцінки

Школярів постійно оцінюють: вчителі, однокласники, та й самі діти невпинно оцінюють себе, порівнюючи з іншими. Залежно від успіху або невдачі, вони відчувають себе розумними або навпаки, дурними. Тепер дитина вже добре усвідомлює, що у нього проблеми зі слухом, і може соромитися носити слухові апарати.

У шкільні роки на першому плані для дитини – дружба: власна ідентичність школяра формується в залежності від того, ким його бачать приятелі. Деякі діти, на жаль, стають жертвами насмішок з боку однокласників; тому існує ризик, що ваша дитина буде нехтувати необхідністю носити слухові апарати, аби не привертати до себе зайвої уваги.

отікон

Зрозумійте почуття вашої дитини

Згадайте, як ви самі відреагували, коли вашому сину чи дочці діагностували порушення слуху. Обов’язково вислухайте дитину, спробуйте зрозуміти її почуття і переконайте, що порушення слуху не завадить створювати нормальні відносини з друзями і добре вчитися.

Підтримуйте прагнення до наявності приватного простору

Виховання дитини з порушенням слуху вимагає участі всієї родини. На даному життєвому етапі дитині життєво необхідний особистий простір, де вона зможе усамітнитися, але, вона як і раніше повинна добре чути, коли ви кличете до обіду та брати участь у сімейних справах.

Особливості шкільного віку 

Гамірний клас, де завжди щось відбувається – дуже складне середовище для того, щоб розуміти все, сказане вчителем, та виконувати навчальні завдання. На щастя, існують технології, які допоможуть вашій дитині успішно навчатися.

Протягом шкільних років, окрім вивчення предметів, зазначених у розкладі, дитина значно розширює свій словниковий запас. Сучасні школи вимагають від дитини багатозадачності: вона повинна користуватися комп’ютером, розуміти слова вчителя та діяти згідно з ними, а також брати участь у груповій роботі. Крім того, існують спортивні та інші факультативні зайняття. Отже, ваша дитина обов’язково повинна користуватися призначеними для неї слуховими технологіями. FM-системи та ConnectLine, а також, ваша допомога та підтримка, будуть потрібні як у школі, так і після уроків.

Технології на допомогу дітям

отікон

Слухові апарати

Технологія VoicePriority (Пріоритет голосу) у дитячих слухових апаратах Oticon допоможе дитині краще розуміти мовлення під час уроків у гамірному класі.

FM-системи

Персональна FM-система уловлює голос вчителя та транслює його безпровідним чином на FM-приймач, який носить дитина, допомагаючи їй краще чути мовлення в шумному класі.

ConnectLine / КонектЛайн

На цьому етапі у житті дитини відіграють величезну роль різноманітні цифрові пристрої. ConnectLine допоможе бути на зв’язку з оточенням: дивитися фільми, користуватися смартфонами та грати в комп’ютерні ігри з друзями. Дізнатись більше

Підтримуйте свою дитину

Слухові апарати

Переконайтеся, що дитина вміє самостійно доглядати за слуховими апаратами та чистити їх, а також доглядати та користуватися іншим обладнанням, наприклад ConnectLine та FM-системою. Виконання цих обов’язків допоможе дитині відчувати, що ситуація під контролем, та мінімізує ризик, того, що дитина відмовиться користуватися цими пристроями.

Спілкування

Переконайтеся, що дитина здатна сама забезпечити свої слухові та навчальні потреби, а також вирішити проблеми спілкування. На цьому етапі дитина часто не хоче привертати до себе увагу, оскільки боїться впасти в очах однокласників. Розкажіть їй, яким чином вона може попросити про допомогу, не привертаючи зайвої уваги до своїх проблем. Ці поради допоможуть вам навчити дитину правильно спілкуватися у будь-якому звуковому оточенні.

Центри слухової допомоги

Коли ви приходите на прийом до спеціаліста слухової допомоги, дозвольте дитині самостійно вибирати колір слухових апаратів та аксесуарів до них, а також розповісти лікареві про свої потреби без вашого контролю та коментарів. Ваша дитина повинна пам’ятати, що ніхто, крім неї самої, не може краще знати, що вона відчуває та переживає.

Знайомство з іншими дітьми з порушеннями слуху

Бути єдиною «білою вороною» в школі дуже важко. Ви може використати факт, що дитина на разі більше прислухається до ровесників, ніж до вас, у позитивному ключі: спробуйте знайти неформальну групу дітей з порушеннями слуху, що живуть у вашій місцевості, та познайомте сина чи доньку з цими дітьми. Скористайтесь для пошуку та спілкування соціальними мережами.