Переконайтеся, що дитина вміє самостійно доглядати за слуховими апаратами та чистити їх, а також доглядати та користуватися іншим обладнанням, наприклад ConnectLine та FM-системою. Виконання цих обов’язків допоможе дитині відчувати, що ситуація під контролем, та мінімізує ризик, того, що дитина відмовиться користуватися цими пристроями.
Спілкування
Переконайтеся, що дитина здатна сама забезпечити свої слухові та навчальні потреби, а також вирішити проблеми спілкування. На цьому етапі дитина часто не хоче привертати до себе увагу, оскільки боїться впасти в очах однокласників. Розкажіть їй, яким чином вона може попросити про допомогу, не привертаючи зайвої уваги до своїх проблем. Ці поради допоможуть вам навчити дитину правильно спілкуватися у будь-якому звуковому оточенні.
Центри слухової допомоги
Коли ви приходите на прийом до спеціаліста слухової допомоги, дозвольте дитині самостійно вибирати колір слухових апаратів та аксесуарів до них, а також розповісти лікареві про свої потреби без вашого контролю та коментарів. Ваша дитина повинна пам’ятати, що ніхто, крім неї самої, не може краще знати, що вона відчуває та переживає.
Знайомство з іншими дітьми з порушеннями слуху
Бути єдиною «білою вороною» в школі дуже важко. Ви може використати факт, що дитина на разі більше прислухається до ровесників, ніж до вас, у позитивному ключі: спробуйте знайти неформальну групу дітей з порушеннями слуху, що живуть у вашій місцевості, та познайомте сина чи доньку з цими дітьми. Скористайтесь для пошуку та спілкування соціальними мережами.