Підліток з порушенням слуху повинен навчитися мінімізувати будь-які непорозуміння, робити правильні висновки та розвинути прагматичне мислення. Для цього дуже важливо постійно носити слухові апарати – а ви не зможете це контролювати, оскільки матимете дедалі менший вплив на життя сина чи доньки. Протягом цього періоду індивідуалізації, підлітка чи не найбільше турбує його зовнішній вигляд. Він хоче виглядати круто та модно, наслідуючи друзів. Дуже можливо, що підліток взагалі відмовиться носити слухові апарати або буде вдягати їх дуже рідко. Тому важливо придбати для нього максимально непомітні слухові апарати.
Також підлітки хочуть розважатися та брати участь у різноманітних заходах, що зазвичай супроводжуються високим рівнем фонового шуму (концерти, вечірки, зустрічі в кав’ярні). Слухові апарати допоможуть їм добре розуміти мовлення в таких складних умовах. Зробіть усе можливе, щоб підліток по-справжньому оцінив користь від слухових апаратів під кінець даного життєвого етапу.
Слухові апарати з технологією BrainHearing добре підходять для підлітків, а для дорослих існують інші прогресивні моделі слухових апаратів (як при поміркованому, так и при глибокому порушенні слуху).
Бути на зв’язку зі світом завдяки гаджетам
FM-системи
Коли ваш син чи донька поступить до вищого навчального закладу, він (вона) буде навчатися не у відносно невеликому класі, а у великих аудиторіях. FM-система, підключена безпосередньо до слухового апарату, допоможе студентові чути та розуміти викладача, знаходячись у будь-якому місці в аудиторії.
ConnectLine / Конект Лайн
Підліткові дуже важливо користуватися цифровими пристроями та бути на зв’язку зі світом. Тепер він отримує інформацію звідусіль, а не тільки від вас. Підтримайте його потребу приватності та надайте можливість проводити час у власній кімнаті, наодинці, слухаючи улюблену музику або граючи в комп’ютерну гру. Система ConnectLine допоможе вашому синові чи доньці підключатися до будь-яких розважальних пристроїв, а також розмовляти з друзями по мобільному телефону або в онлайн-чаті.